سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها تن از ا

نمایش تصویر در وضیعت عادی

 

حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  (سه شنبه) 1/12/91 در دیدار صدها تن از استادان، نخبگان و اندیشمندان شرکت کننده در اجلاس جهانی «اساتید دانشگاههای جهان اسلام و بیداری اسلامی» ضمن تبیین اهمیت عنوان «بیداری اسلامی»، تحلیلی جامع درخصوص جایگاه اسلام و شریعت اسلامی و همچنین مردم در کشورهای انقلاب کرده و آسیب ها و خطرات پیش روی آنها ارائه کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای بیداری اسلامی را عمیق و گسترده خواندند و با اشاره به هراس دشمنان از عبارت «بیداری اسلامی» افزودند: آنها تلاش بسیاری می کنند تا عنوان «بیداری اسلامی» برای حرکت عظیم کنونی در منطقه بکار نرود زیرا دشمنان از بروز اسلام حقیقی و واقعی به شدت وحشت دارند.
ایشان تأکید کردند: آنها از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافی گری و اسلامی که در توده مردم امتداد ندارد، نگران نیستند ولی از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توکل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهی به لرزه می افتند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ما معتقدیم حرکت عظیم کنونی یک بیداری حقیقی اسلامی و دارای امتداد است که به این آسانی ها هم منحرف نخواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین علت «اسلامی» نامیدن این بیداری افزودند: شعارهای اسلامی مردم در انقلابهای منطقه و نقش معتقدان به اسلام در شکل گیری اجتماعات گسترده و ساقط کردن رژیم های فاسد، همه مؤید این است که این حرکت، اسلامی است.
ایشان دلیل دیگر بر اسلامی بودن این حرکت را، رأی مردم به اسلام گراها در انتخابات این کشورها دانستند و تأکید کردند: امروز اگر در بیشتر مناطق دنیای اسلام، یک انتخابات آزاد و خوب برگزار شود و رهبران و سیاسیون اسلامی نیز در وسط میدان باشند، مردم به اسلام گراها رأی خواهند داد.




تاریخ : چهارشنبه 91/12/2 | 8:46 عصر | نویسنده : رهرو | نظر

  • paper | ایکس باکس | قالب بلاگ اسکای
  • کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ